دانلود کتاب الکترونیکی زندگی نامه استیو جابز به فارسی

نام کتاب: زندگی نامه اسیو جابز خالق اپل

 نویسنده:ناصر دادگستر

تعداد صفحات: 617

فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

استیوجابز در میان مدیران عصر ما تبدیل به یک اسطوره شد که دنیای فناوری را تکان داد. زندگی و تفکر متفاوتش از او مردی ساخت که نام او را تبدیل به یک نماد ساخته است.  اما می دانید که او در طول حیات و مدیریتش علاقه ای به عمومی کردن زندگی شخصی خود نداشت و به همین خاطر میلیون ها نفر مشتاق بودند با داستان زندگی این نابغه تکنولوژی آشنا شوند.  تا پیش از انتشار این کتاب، هیچ منبع مکتوب مورد تایید دیگری از زندگی او وجود نداشت، و این تنها کتابی است که با رضایت استیو جابز و بر اساس بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی با خود او، طی ۲ سال نوشته شده است. در کنار آن برای جمع آوری اطلاعات با بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و رقیبان استیوجابز گفتگو شده است.

نویسنده کتاب والتر آیسزاکسن مدیرسابق سی ان ان و سردبیر سابق مجله تایم است و پیش از این زندگینامه انیشتین و بنجامین فرانکلین را نیز تالیف کرده است. جالب اینجا است که با وجود اینکه استیو جابز با او در تالیف این کتاب همکاری کرده، اما از او خواسته تا هیچ کنترلی بر مطالبی که در این کتاب می نویسد، نداشته باشد و استیو جابز هیچ گاه متن کتاب را نخواند. بنابراین شما کتاب زندگی استیو جابز را در حالی می خوانید که خود او هم آن را نخوانده است.  این کتاب حدود سه ماه پیش و در پایان سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و آنقدر با استقبال مواجه شد که تبدیل به پر فروش ترین کتاب سال آمازون شد.

و حالا نتیجه سه ماه تلاش و کار بی وقفه در مقابل شما است: ترجمه زندگینامه استیو جابز، با تلاش آقای «ناصر دادگستر». این کتاب برای اولین بار است که در ایران به صورت کامل ترجمه و منتشر می شود.  کاری که با دقت و وسواس بسیار زیاد تهیه شده و ماحصل آن، ترجمه ای عالی، روان و کامل از زندگی استیو جابز به زبان فارسی است.  این کتاب در ۵۳۲ صفحه با فرمت PDF تهیه شده است و شما هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

  دانلود کتاب

نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ http://psychm.blogfa.com

سلام دوست عزیز
از وبلاگ پر محتوات ممنونم
خیلی زحمت می کشید
فقط یه چیزی
میشه اون نوشته انگلیسی قرمز رنگ که در صفحات کتب هست رو بر داری؟
سپاس

[ بدون نام ] یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://zekr.blogsky.com

سلام وب ریبا وپرمحتوایی دارید
سرتان گرفت سری هم به ما بزنید وقدم بردیدگانمان بگذارید
http://zekr.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد