دانلود کتاب آموزش html فنی و حرفه ای

نام کتاب:دانلود رایگان کتابآموزش html فنی و حرفه ای

نویسنده: بیتا ضرابیان

تعداد صفحات:51

فرمت کتاب:pdf

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

بنا به درخواست یکی از بازدیدکنندگان محترم وبلاگ که در خواست آموزش اچ تی ام ال فنی حرفه ای را خواسته بود این امر ایشون محقق شد و این فایل بر روی وبلاگ پی دی اف به روز قرار داده شد.

زبان نشانه‌گذاری فرامتنHTML-Hyper Text Markup Language زبان نشانه گذاری اصلی صفحات وب است که در سال ۱۹۹۰ توسط تیم‌برنرزلی با عنوان روش نشانه‌گذاری صفحات اطلاعات به نحوی که با مرورگر قابل مشاهده‌ باشند، معرفی شد. نسخه‌‌های مختلف آن طی سالیان گذشته ارائه‌شده‌است برنامه‌نویسان وب برای طراحی صفحات وب آن‌چه را که می‌خواهند در صفحه نمایش دهند، در میان تگ‌های این زبان قرار می‌دهند. مرورگرکدهای اچ‌تی‌ام‌ال را از سرور دریافت، ترکیب و تفسیر کرده و در نهایت به شکل یک صفحه کامل حاوی تصاویر و سایر اجزا در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی از اشتباهات رایج در معرفی این زبان، آنست که اغلب از آن به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی تعبیر می‌کنند، اما در واقع HTML یک زبان برنامه‌نویسی نیست بلکه همان‌طور که از نام آن نیز برمی‌آید یک زبان نشانه‌گذاری است یعنی برای تمایز اجزای مختلف صفحه از تگ‌های مشخصی استفاده می‌کند. برای ایجاد صفحات وب پویا و برنامه‌هایی که تحت وب عمل می‌کنند، برنامه‌نویسان وب زبان‌های برنامه‌نویسی شامل برنامه‌های سمت‌سرور و سمت‌کاربر، که در میان کدهای اچ‌تی‌ام‌ال استفاده می‌شوند را به‌کار می‌برند.

 

 دانلود کتاب

نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

مهربانی را از درخت آموختم

چون وقتی به او لگد زدم او بجای تلافی بر سرم شکوفه ریخت

زندگی ات پر از شکوفه

پیشاپیش عید فطر مبارک

هنگامه سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

زندگى چیدن سیبى است که باید چید و رفت، زندگى تکرار پاییزاست که باید دید و رفت.

هنگامه سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام دوست من

فک کنم من قبلا هم شما را لینک کرده بودم و وقتی دوستان بهم سر نزنن میگم شاید نمیخوان ک ....

اما الانم لینک شدید

حامد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.taknazdownload.ir

آقا من چیزی رو تصحیح نکردم چون درسته شما کلیک کن درست نبود بعد اطلاع بده خسته نباشی

محمد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام دوست عزیز از وبلاگت خیلی خوشم اومد واقعا عالیه گفتم یه نظری هم بدم من تصمیم گرفتم یه راه کسب در امد اینترنتی رو به شما آموزش بدم اگر مایلید میتونید همه روزه از ساعت12 ظهرالی 5عصر به من ایمیل بدی
Samsong.1377@yahoo.com

گروه وی سرای عاشقی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

روز اول قرار شد شما هر روز به ما سر بزنید حالا ما گفتیم هر روز نه هر هفته 1 بار// اما در پی اخطار قبلی گفته شده بود که لینک شما حذف شده

با سلام
من هر روز به شما سر میزنم ولی هر روز نظر نمی دهم.لینک سایت شما نیز حذف می شود.
با تشکر

خرید اینترنتی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد