دانلود کتاب نحوه دریافت نماد الکترونیکی

نام کتاب:دانلود رایگان کتاب الکترونیکی نحوه دریافت نماد الکترونیکی

نویسنده: نا مشخص

تعداد صفحات17

فرمت کتاب:pdf

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد.با توجه به بررسی های انجام گرفته ، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل می باشند :

1- شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال.

2- کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده.

3- گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش.

4- واضح بودن روند برگرداندن کالا و بازپس گیری پول.

5- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران.

6- تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد.

     طبق مطالعات انجام شده تائید فروشگاه مجازی توسط یک موسسه و مرکز ثالث ، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد . در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شو د ، می تواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های مجازی را برعهده دارد. اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب‌سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه‌های مجازی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در بالای سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به‌خصوص B2C خواهد بود. به نحوی‌که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.خریداران می باید با جستجو در فهرست وب سایت های مورد تایید، از صحت "نماد اعتماد الکترونیکی" به نمایش درآمده در وب سایت ها اطمینان حاصل کنند.

دریافت کتاب از وبلاگ www.pdfberoz.blogsky.com

دانلود کتاب

دانلود رایگان کتاب 10 مشکل رایج در شبکه و روش های مقابله با آن

نام کتاب:کتاب الکترونیکی 10 مشکل رایج در شبکه

نویسنده: نا مشخص

تعداد صفحات 8

فرمت کتاب:pdf

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

هرچه را که روی اینترنت می‌خوانید باور کنید، اینترنت جای خطرناکی است، پر از هکر که می‌توانند در عرض چند ثانیه به PC شما حمله کنند، ویروسهایی که می‌توانند سیستم شما را از پای درآورند. این جملات را تا به حال چند دفعه شنیده‌اید؟ مردم دیگر گوششان پر از این جمله‌های رعب‌آور و وحشت انگیز شده است ولی واقعیت چیز دیگری است. چند وقت پیش در یک گروه خبری نوشته بود”. آیا می‌دانید که هر کلیک روی ویندوز ۹۸ و منوی Start شما بطور دائم و بصورت مخفی در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می‌شود؟” و حتی می‌توانند هر صفحه وبی که سالهای سال پیش دیده‌اید را هم به شما نشان دهند و می‌توانند بفهمند که کدام سایتها را دیده‌اید؟ شاید این خبرها تا حدی درست باشد ولی کمی هم اغراق آمیز هستند.شما هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی را به رایگان را از سایت پی دی اف به روز دانلود کنید.


دانلود کتاب

آشنایی با سوئیچ شبکه

بازهم مقاله ای دیگر در مورد شبکه  از وبلاگ pdfberoz.blogsky.com  برای شما دوستان عزیز.

سوئیچ شبکه از مجموعه ای کامپیوتر ( گره ) که توسط یک محیط انتقال ( کابلی یا بدون کابل ) به یکدیگر متصل می گردند ، تشکیل شده است. در شبکه از تجهیزات خاصی نظیر هاب و روتر نیز استفاده می گردد. سوئیچ یکی از عناصر اصلی و مهم در شبکه های کامپیوتری است . با استفاده از سوئیچ ، چندین کاربر قادر به ارسال اطلاعات از طریق شبکه در یک لحظه خواهند بود. سرعت ارسال اطلاعات هر یک از کاربران بر سرعت دستیابی سایر کاربران شبکه تاثیر نخواهد گذاشت . سوئیچ همانند روتر که امکان ارتباط بین چندین شبکه را فراهم می نماید ، امکان ارتباط گره های متفاوت ( معمولا کامپیوتر ) یک شبکه را مستقیما با یکدیگر فراهم می نماید. شبکه ها و سوئیچ ها دارای انواع متفاوتی می باشند.سوئیچ هائی که برای هر یک از اتصالات موجود در یک شبکه داخلی استفاده می گردند ، سوئیچ های LAN نامیده می شوند. این نوع سوئیچ ها مجموعه ای از ارتباطات شبکه را بین صرفا دو دستگاه که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند ، در زمان مورد نظر ایجاد می نماید.

  ادامه مطلب ...

آشنایی با مدارک رسمی MICROSOFT

این مدارک که به مجموعه آنها MCP)  MICROSOFT CERTIFIED PROFESSIONAL) گفته می شود ،طی امتحانات استانداردی به افرادی که در بکارگیری یا پیاده کردن یکی از محصولات یا فناوری های مایکروسافت مهارت کافی کسب کرده اند داده می شود.

کسب این مدرک نشان دهنده آن است که دارنده مدرک می تواند به بعضی از اطلاعات فنی موجود در سایت مایکرسافت دسترسی مستقیم داشته باشد همچنین مایکروسافت دارندگان این مدرک را به کنفرانس ها و سمینارهای فنی خود دعوت می کند و مجله ای را هم مخصوص این افراد منتشر می کند...اشنایی کامل و توضیحات بیشتر با مدرک مایکرو سافت در ادامه مطلب....

ادامه مطلب ...

بوت شدن سریعتر گوشی های دارای سیستم عامل Symbian

یکی از مشکلاتی که گریبانگیر اکثرأ کاربران است ، مشکل دیر بالا آمدن و بوت شدن گوشی است. این موضوع گاهی بسیار آزاردهنده شده و حتی  چندین دقیقه برای لود کامل اولیه گوشی طول میکشد. این معضل به خصوص بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین (کلیه ورژنها) بسیار گسترده است. اما راه حل بسیار ساده ای برای حل آن وجود دارد! به نوعی که هر از چند گاهی با انجام دادن این ترفند میتوانید سرعت بوت شدن اولیه گوشی سیمبین خود را تا چندین برابر افزایش دهید!

توجه: خواندن ترفند موبایل در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

فرمت کردن موبایل های سیمبیان(نوکیا)

روش فرمت کردن صحیح گوشی های موبایل سیمبیان که شامل کلیه گوشی های موبایل نوکیا میشود اگر نوکیا دارید حتما این اموزش رو در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در وقت نیاز به راحتی خودتون تعمیر گر موبایل خودتون باشید روش بسیار اسانی هستش!
تذکرات :
1. باطرى گوشى باید حداقل 5 خط پر داشته باشد.
2. بهتر است سیم کارت و ممورى کارت را براى فرمت کردن در بیاورید.
3. بعد از فرمت ممورى ٬ برنامه ها و اطلاعات نصب شده در آن پاک می شوند.
4. هنگام فرمت بوسیله 3 کلید ٬ از شما تأئیدیه درخواست نمی شود . پس قبل از فرمت Back Up بگیرید.
توجه: ترفند فرمت کردن سیمبیان + اموزش کامل در ادامه مطلب.

  ادامه مطلب ...

هنگامی که گوشی خیس میشود!

تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!
توجه: برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
 
ادامه مطلب ...